case study.
Μια οικογενειακή ταβέρνα με 15 χρόνια λειτουργίας που έχει περάσει πολλά στάδια λειτουργίας με τελευταίο αυτό του κουτουκιού/πλατείας χωριού που θυμίζει κάτι από παλιά ελληνική ταινία.
Μια επιχείρηση που όταν την αναλάβαμε δεν είχε καθόλου online παρουσία.
Δημιουργήσαμε προφίλ σε Instagram, Facebook και Google my Business.
Breaf & Idea.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση θέλαμε να παρουσιάσουμε τον χώρο της ταβέρνας, το φαγητό, τα live της Παρασκευής και το οικογενειακό/αυθεντικό στοιχείο που την χαρακτηρίζει.
Η στρατηγική μας ήταν να δημιουργήσουμε 4 διαφορετικού τύπου post τα οποία θα καλύπτουν όλο το φάσμα που ορίσαμε παραπάνω.
Έτσι ποστάρουμε εναλλάξ:
🍖 Πιάτο από το μενού
😊 Πρόσωπο από την ταβέρνα
🎵 Βίντεο/Reel από τα live
🗒️Χιουμοριστικά στιχάκια
+ stories κατά την διάρκεια των live.
result.
Με αυτήν την στρατηγική καλύπτουμε όλες τις ανάγκες του πελάτη μας, παρουσιάζοντας κυκλικά τα βασικά στοιχεία που κάνουν την ταβέρνα του να ξεχωρίζει από αυτές του ανταγωνισμού.
Ως συνέπεια ανεβήκε η απήχηση στην τοπική κοινωνία.
Μέσα σε δύο χρόνια διαδικτυακής παρουσίας η ταβέρνα κατάφερε να συγκεντρώσει πάνω από 3.000 ακόλουθους συνολικά σε Facebook & Instagram.
Έγινε γνωστή στην πόλη της Δράμας και οι Παρασκεύες είναι γεμάτες με κόσμο και κέφι!
Πολύ ωραία δουλειά, με στρατηγική, λεπτομέριεα και κυρίαρχο το αυθεντικό στοιχείο. Ανέβασε πολύ το μαγαζί μας και έφερε νέο κόσμο!
⭐⭐⭐⭐⭐
Years living hath lights all from fifth all image. Fill likeness fly rule. Second beginning had likeness earth made, deep second.