5 λόγοι για να προσλάβεις έναν social media manager
Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνει ένας μικρός επιχειρηματίας είναι η (υπέρ)προσπάθεια του να ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ! Και να συμφέρει…
Κάτι που οδηγεί με βεβαιότητα στο… burnout! 🤯🔥
Όχι, δεν το θέλουμε αυτό…
Αν ακόμα δεν ξέρεις τι σημαίνει ακριβώς το social media management, διάβασε το αναλυτικό μας άρθρο και μάθε γιατί τελικά είναι απαραίτητο κομμάτι του digital marketing μιας επιχείρησης.
Να γιατί χρειάζεσαι έναν social media manager
Ένας social media manager μπορεί να αποδειχθεί πολύτιμος συνεργάτης και να σε βοηθήσει στο χτίσιμο του brand σου ελευθερώνοντας παράλληλα σημαντικό χρόνο για να ασχοληθείς με όσα ξέρεις (και απολαμβάνεις) περισσότερο! 👩🏻💻💕
#1. Εγγυημένη συστηματικότητα & συνέπεια στα post
Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα ενός επιχειρηματία στα social media είναι η δυσκολία του να παραμείνει συνεπής και να ποστάρει συστηματικά. Το πιο συχνό φαινόμενο είναι να ποστάρει αραιά και που όταν το θυμηθεί χωρίς πλάνο ή προγραμματισμό. Σου θυμίζει κάποιον;;;
Η έλλειψη συνέπειας είναι ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που μπορείς να κάνεις, γιατί περνάς λανθασμένα μηνύματα στον αλγόριθμο αλλά και στους ακολούθους σου, που σιγά-σιγά χάνουν την επαφή τους με το brand σου, κάτι που τους κάνει ανενεργούς και τελικά μπορεί να μην φτάνουν στα μάτια τους όσα τελικά καταφέρνεις να ποστάρεις.
Καταλαβαίνεις τώρα την σημαντικότητα του να έχεις μια συστηματική παρουσία;
Το βασικό καθήκον ενός social media manager είναι να δημιουργεί εγκαίρως και να προγραμματίζει τα post της εβδομάδας/μήνα, με αποτέλεσμα η επιχείρηση να είναι εκεί και να κρατά το ενδιαφέρον του κοινού της, ενώ παράλληλα το μεγαλώνει με τις ενέργειες της!
#2. Κερδίζεις χρόνο για όσα ξέρεις να κάνεις καλύτερα
Ίσως το μεγαλύτερο πλεονέκτημα που βλέπει άμεσα ένας επαγγελματίας είναι απελευθέρωση από τον “ζυγό” των social media, και η αξιοποίηση του χρόνου αυτού σε όσα τελικά του αρέσει να κάνει και είναι πραγματικά καλός. Αυτό σαν αποτέλεσμα φέρνει και καλή διάθεση, καθώς και αύξηση της παραγωγικότητας. Γι’ αυτό μην διστάζεις να αναθέτεις σε τρίτους όσα δεν μπορείς ή δεν θέλεις να κάνεις, μόνο καλό θα σου κάνει!
#3. Περιεχόμενο βάση στρατηγικής & στοχοθεσίας
Το κομμάτι της στρατηγικής και της στοχοθεσίας είναι από τα πιο καίρια σημεία για την επιτυχία των ενεργειών marketing, σε όποιο πλαίσιο κι αν δραστηριοποιήστε. Η κατάλληλη στρατηγική περιεχομένου, το σωστό visual strategy, ένα οργανωμένο content calendar και μια δημιουργική ομάδα με γνώσεις marketing είναι ο δρόμος προς την επιτυχία! Ένας επαγγελαμτίας social media manager θα ξεκινήσει την συνεργασία σας στήνωντας την στρατηγική περιεχομένου με βάση τους στόχους που έχετε θέσει από κοινού, με στόχο οι ενέργειες του να εξυπηρετούν την ανάπτυξη της επιχείρησης σου.
#4. Άμεση ενημέρωση και εισαγωγή σε νέα δεδομένα – trends
Ένα είναι σίγουρο: δεν μπορείς να είσαι up-to-date σε κάθε νέα εξέλιξη, σε κάθε νέο trend ή σε κάθε ενημέρωση του αλγορίθμου (κάτι που γίνεται αρκετά συχνά). Είναι απολύτως αδύνατο για έναν άνθρωπο που έχει να διαχειριστεί μια επιχείρηση να παρακολουθεί όλες τις εξελίξεις σε κάθε τομέα. Σκέψου έναν social media manager σαν έναν καλό λογιστή που θα σε ενημερώσει, θα σε βοηθήσει και θα σε προστατέψει και τελικά θα κάνει την δουλειά για σένα -> αυτό κάνει και ένας καλός social media manager για το brand σου.
#5. Χτίσιμο της εικόνας του brand
Και φυσικά, last but not least, το κομμάτι του branding που έχουμε αναλύσει και στο άρθρο 5 +1 συμβουλές για την αναγνώριση του brand σας στα social media . Ένας social media manager θα σε επικοινωνήσει σωστά όσα πρεσβεύει η επιχείρηση σου, θα ταυτιστεί με το brand voice σου και θα νιώσει το vibe του κοινού-στόχου σου. Μερικά σημεία που κάθε καλός social media manager δεν ξεχνά είναι να:
☑️Βάζει το λογότυπο σε κάθε post
☑️ Επικοινωνεί με ένα συγκεκριμένο ύφος
☑️ Δίνει βάση στα χρώματα, δημιουργεί ή ακολουθεί το visual identity
☑️ Επιλέγει την γραμματοσειρά και τα emojis που ταιριάζουν στο ύφος ομιλίας του brand
☑️ Χρησιμοποιεί υψηλής ποιότητας φωτογραφικό υλικό
Το να είσαι καλός στον ρόλο του social media manager απαιτεί γνώσεις, εμπειρία, φαντασία, οργάνωση και καλαισθησία. Είναι ένας πολύ απαιτητικός ρόλος που σίγουρα δεν είναι για όλους, ειδικά εάν δεν έχεις χρόνο να επενδύσεις.
3 πράγματα που πρέπει να προσέξεις πριν προσλάβεις έναν social media manager
- Μάθε για την προϋπηρεσία και ζήτα να δεις τις δουλειές του: μια εικόνα = χίλιες λέξεις. Ζήτα να δεις τα προφίλ που έχει αναλάβει για να καταλάβεις αν τελικά ξέρει η έχει τις γνώσεις και την αισθητική που απαιτείται.
- Αναλυτική λίστα μηνιαίων ενεργειών: πριν ξεκινήσετε την συνεργασία θα πρέπει να ξέρεις ακριβώς τι θα κάνει και με ποια συχνότητα.
- Ζήτα audit και στρατηγική: το audit μπορεί να γίνει και στην πρώτη συνάντηση τηλεφώνημα για να δεις αν με μια ματιά καταλαβαίνει τα αδύναμα σημεία του προφίλ σου. Η στρατηγική είναι απαραίτητο κομμάτι μιας πολύμηνης συνεργασίας, αν δε σου το προτείνει η αναφέρει τότε, προσοχή, δεν έχεις να κάνεις με επαγγελματία.
Σε όποια φάση κι αν βρίσκεται η επιχείρησή σου, αν νιώθεις ότι χρειάζεσαι ένα χέρι βοηθείας στα social media μην διστάσεις να μας στείλεις ένα mail στο hello@socialmediajungle.gr , θα χαρούμε να σε γνωρίσουμε! 🤝
Δες και τα πακέτα διαχείρισης μας που ξεκινούν από μόλις 97 ευρώ το μήνα.
Τα λέμε στο επόμενο άρθρο 😊