Τα 5 checks που πρέπει να βάζεις πριν κάθε δημοσίευση
Δημιουργείς περιεχόμενο για το προφίλ σου σχεδόν καθημερινά. Ποστάρεις, ξαναποστάρεις αλλά αποτελέσματα γιοκ!..
Και να ‘σαι πάλι πάνω από το κινητό έτοιμος να πατήσεις το κουμπί “Δημοσίευση” στο Instagram, περιμένωντας να είναι το επόμενο viral reel και μετά…
https://www.instagram.com/reel/C3Z9mwxIf29
Κάτι λείπει, κάτι λείπει…
Μακάρι να υπήρχε μια checklist για να ξέρεις τι να να προσέχεις πριν κάθε σου ανάρτηση, σωστά;
Ευτυχώς σου την φτιάξαμε εμείς και μάλιστα σε μορφή pdf!
Πριν αποφασίσεις να πατήσεις το κουμπί δημοσίευσης είναι σημαντικό να βεβαιωθείς ότι η ανάρτησή σου πληροί τις παρακάτω πέντε προϋποθέσεις👇
Τα 5 checks που πρέπει να βάζεις πριν κάθε δημοσίευση
✅ 1.Ένας εντυπωσιακός τίτλος με hook που θα κεντρίζει την προσοχή του κοινού
Ένας καλός τίτλος είναι ο πρώτος λόγος που κάποιος θα ασχοληθεί με τη δημοσίευσή σου.
Τι να κάνεις: Δημιούργησε έναν τίτλο που να είναι συναρπαστικός και να προκαλεί περιέργεια στο κοινό. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει αινιγματικούς τίτλους, αποκαλυπτικές δηλώσεις ή συχνές ερωτήσεις στα προβλήματα του κοινού σου. Στην checklist θα βρεις 10 all-time classic hooks που αποδεδειγμένα κλέβουν την… προσοχή!
✅ 2.Να υπάρχει σκοπός ή στόχος
Πρέπει να ξέρεις τι θέλεις να πετύχεις με αυτήν τη δημοσίευση. Σκοπεύεις να πουλήσεις, να εκπαιδεύσεις, να διασκεδάσεις, να ενημερώσεις;
Τι να κάνεις: Διευκρίνισε τον σκοπό σου, είτε πρόκειται για προώθηση προϊόντος, κοινοποίηση πληροφοριών, ενθάρρυνση αντιδράσεων, ή οτιδήποτε άλλο.
✅ 3.Κάλεσμα για δράση (CTA) που θα καθοδηγεί τους αναγνώστες προς τον επιθυμητό στόχο
Είναι σημαντικό να πεις στο κοινό σου τι θέλεις να κάνουν μετά την ανάγνωση της δημοσίευσης.
Τι να κάνεις: Διατύπωσε ένα σαφές CTA που να περιγράφει την επιθυμητή δράση, σου έχω μαζέψει 10 από τα δυνατά CTAs στην checklist μας.
✅ 4. Η δημοσίευσή σου πρέπει να σχετίζεται με το κοινό σου ή την επιχείρησή σου
Είναι σημαντικό να προσφέρεις περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τους ακόλουθούς σου. Όχι το νέο σου κουτάβι ή το ταξίδι σου στην Πράγα δεν είναι μέσα σε αυτήν την κατηγορία (εκτός αν γράψεις κάποια προσωπική ιστορία στην λεζάντα που να είναι σχετική με το περιεχομένο του επαγγελματικού σου προφίλ και τα συνδέει)
Τι να κάνεις: Eρεύνησε το κοινό σου και προσάρμοσε το περιεχόμενο στα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες του.
✅ 5. Η ανάρτησή σου να αντικατοπτρίζει εσένα και την επιχείρησή σου
Προς Θεού, ΜΗΝ ποστάρεις για να ποστάρεις! Η ποιότητα της δημοσίευσης πρέπει να αντικατοπτρίζει θετικά την επιχείρησή σου ή το προσωπικό σου brand.
Τι να κάνεις: Φρόντισε να είναι προσεγμένη η γραφή σου, να επιμεληθείς τις εικόνες σου, να κάνεις καλό μοντάζ και να διατηρήσεις το στυλ (brand identity) και τη φιλοσοφία σου.
Αν θέλεις να αποκτήσεις την checklist που θα σε βοηθάει σε ΚΑΘΕ σου ανάρτηση μαζί με 10 top Hooks + CTAs συμπλήρωσε την φόρμα και θα την λάβεις ΔΩΡΕΑΝ στο e-mail σου!
Μην αφήνεις το προφίλ σου στην τύχη ελπίζοντας να “πάει viral” κάτι. Με μεθοδικές, σωστές και επαναλαμβανόμενες προσπάθειες θα φτάσεις στο σημείο να δημιουργείς περιεχόμενο που σε εκφράζει και φέρνει αποτελέσματα!
Τα λέμε στο επόμενο άρθρο!