case study hotel.
Τα ξενοδοχεία iliorama, iliomagic & Endless Blue είναι τρία καταλύματα πολυτελείας στην Θάσο.
Ο στόχος στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι η συστηματική παρουσία στα social media για να προσεγγίσουμε τόσο τους νέους πελάτες, αλλά και να μείνουμε στο μυαλό και στην καρδιά των παλαιότερων επισκεπτών.
Για να προσεγγίσουμε νέους πελάτες δημιουργήσαμε για κάθε ένα ξενοδοχείο ένα βίντεο από το υπάρχον υλικό και τρέξαμε μια καμπάνια κυρίως στο εξωτερικό και στους κατοίκους της βορείου Ελλάδας.
Για να διατηρήσουμε το ενδιαφέρον του υπάρχον κοινού, αλλά και για να φέρουμε νέους χρήστες στα προφίλ οργανικά δημιουργήσαμε την ακόλουθη στρατηγική περιεχομένου.
Αναρτούμε κυκλικά:
📷 Επαγγελματικές φωτογραφίες από τον εσωτερικό & εξωτερικό χώρου των ξενοδοχείων
🌊 Φωτογραφίες από το νησί της Θάσου
⭐ Κριτικές πελάτων από Google & Booking
🎥 Reel με σύντομες λήψεις ή από φωτογραφικό υλικό ή στοκ βίντεο
🗨️ Ταξιδιωτικά γνωμικά για έμπνευση
✨ Συνεργασία με travel influencers από Ελλάδα και Ρουμανία για δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου και αύξηση των ακολούθων
results.
Η συγκεκριμένη στρατηγική περιεχομένου βόηθησε στην οργανική αύξηση των ακολούθων και της αλληλεπίδρασης στα προφίλ των ξενοδοχείων.
Δημιουργεί την εικόνα του brand που χαρακτηρίζεται από επαγγελματισμό, πολυτέλεια, καλαισθησία και μιας επιχείρησης που προσέχει την κάθε λεπτομέρεια.
Ως αποτέλεσμα των ενεργειών μας προσεγγίσαμε νέους χρήστες που εκδήλωσαν το ενδιαφέρον τους για τα ξενοδοχεία, με αποτέλεσμα να αυξηθούν οι κρατήσεις, αλλά και οι ακόλουθοι.
Το προφίλ μας απέκτησε επαγγελματικό χαρακτήρα και η απήχηση του αυξήθηκε κατά πολύ.
⭐⭐⭐⭐⭐