SOCIAL MEDIA JUNGLE

Τι είναι τα hooks στο Instagram; 🪝

Hook σημαίνει αγκίστρι. Στα social media χρησιμοποιείται ως όρος για να τσιμπήσεις με τον τίτλο, την λήψη, το εφέ ή με οποιονδήποτε τρόπο μπορείς την προσοχή του χρήστη!

Σε τι αναφέρεται η λέξη hook στα social media;

Με τον όρο “hooks” αναφερόμαστε σε δημιουργικούς τρόπους για να προσελκύσεις την προσοχή των θεατών και να τους κάνεις να παρακολουθήσουν τα βίντεο, να διαβάσουν την λεζάντα σου, να σύρουν δεξιά στο καρουζέλ σου και γενικότερα να δουν το περιεχόμενο σου. Είναι ένας τρόπος να κερδίσεις το ενδιαφέρον του κοινού σου, να τους δελεάσεις να μείνουν.

Τα hooks μπορεί να είναι φράσεις, ερωτήσεις, γραφικά, μουσική ή οτιδήποτε άλλο που ξεχωρίζει και προκαλεί το ενδιαφέρον των χρηστών.  Χρησιμοποιώντας πιασάρικα hooks, μπορείς να αυξήσεις τον χρόνο παραμονής του χρήστη στο περιεχόμενο σου και να κάνεις τον αλγόριθμο να στρέψει το βλέμμα του επάνω σου.

Γιατί τα reels και τα carousels σου χρειάζονται δυνατά hooks;

blank

 

  1. Προσελκύουν την Προσοχή: τα hooks αιχμαλωτίζουν αμέσως το ενδιαφέρον, σταματώντας το χρήστη στο δικό σου reel/carousel
  2. Ενισχύουν την Αλληλεπίδραση: τα hooks βοηθούν το περιεχόμενό σου να φτάσει σε ένα ευρύτερο κοινό, με αυξημένη συμμετοχή.

Για να κάνεις τα hooks σου αποτελεσματικά, μπορείς να χρησιμοποιήσεις διάφορες τακτικές:

  1. Χρησιμοποίησε φράσεις όπως “Δες το μέχρι το τέλος!” για να δημιουργήσεις ανυπομονησία και να ενθαρρύνεις μεγαλύτερη προβολή.
  2. Εκπαίδευσε με “Έξυπνα Hacks” για να προσελκύσεις χρήστες που αναζητούν λύσεις.
  3. Διηγήσου μια Προσωπική Ιστορία με το “Πώς Πήγα από…σε…” για να εμπνεύσεις και να κινητοποιήσεις.
  4. Δημιούργησε ένα Αίσθημα Ταύτισης με το “Αυτό Είναι Για…” για να καθιστά το περιεχόμενό σου πιο προσωπικό.
  5. Εκμεταλλεύσου πειστικές λέξεις όπως “Δοκίμασε Αυτό το Νέο…” για να προκαλέσεις το ενδιαφέρον των χρηστών.
  6. Κάνε δηλώσεις όπως “Μην Ξεκινήσεις την Ημέρα σου Χωρίς…” για να ενθαρρύνεις την παρακολούθηση.
  7. Επικαλέσου το FOMO (Fear Of Missing Out) με “Αυτό το Χρειάζεσαι” για να δημιουργήσεις την αίσθηση ότι χάνουμε πράγματα που έχουν άλλοι γνωρίζουν ή έχουν.
  8. Παρακίνησέ τους να κάνουν κάτι άμεσα με “X Πράγματα που μπορείς να κάνεις τώρα” για να ενθαρρύνεις δράση.
  9. Μοιράσου εμψυχωτικά γνωμικά τύπου “Γρήγορη Υπενθύμιση” για να ανεβάσεις το ηθικό και να επικοινωνήσεις στους χρήστες κάτι αξιόλογο.
  10. Ενθάρρυνε την αλλαγή με φράσεις όπως “Σταμάτα να χρησιμοποιείς…” για να παροτρύνεις τους χρήστες στη βελτίωση του εαυτού τους.
  11. Μοιράσου ενδιαφέροντα γεγονότα με το “Ξέρεις ότι…” για να εκπαιδεύσεις τους χρήστες και να τους κρατήσεις το ενδιαφέρον.
  12. Σταμάτα τον με φράσεις όπως “Σταμάτα το σκρολάρισμα!”, “Σταμάτα να κάνεις αυτό το λάθος σήμερα” για να δημιουργήσεις περιέργεια και να ενθαρρύνεις την αλληλεπίδραση.
  13. Πρότεινε μια ενέργεια “Αποθηκεύσε αυτό το βίντεο!”, “Γράψε μου στα σχόλια” για να ενθαρρύνεις τον χρήστη να αλληλεπιδράσει με το περιεχόμενο σου.
  14. Δώσε μια υπόσχεση μεταμόρφωσης “Αυτό θα αλλάξει τη ζωή σας”, “Το προϊόν που μεταμόρφωσε τα μαλλιά μου” για να ενθαρρύνεις τη δράση.
  15. Κίνησε την περιέργεια τους “Αυτό θα Σε Καταπλήξει”, “Δε θα το πιστεύεις” για να ικανοποιήσεις την περιέργεια των χρηστών και να τους κάνεις να μείνουν μέχρι τέλους.
  16. Προοτροπή για εκπαίδευση “Ο απόλυτος οδηγός για…”, “Πώς πήγα από το χ στο ζ” για να ικανοποιήσεις τη δίψα των χρηστών για γνώση.
  17. Δημιούργησε σοβαρό κλίμα με το “Πρέπει να μιλήσουμε για…”, “Χ πράγματα που ΠΡΕΠΕΙ να ξέρεις σχετικά με…” για να προκαλέσεις ενδιαφέρον και αλληλεπίδραση.
  18. Προκάλεσε τους “Πάω στοίχημα αυτό δεν το ήξερες!” για να ενθαρρύνεις τη διαδραστικότητα των χρηστών.

Για να ενισχύσεις περαιτέρω την αποδοτικότητα των hooks σου στο Instagram, λάβε υπόψη αυτές τις συμβουλές:

  1. Δημιούργησε ελκυστική εισαγωγή: Συντονίσου στον στόχο του περιεχομένου σου και διατύπωσε μια σαφή πρόταση.
  2. Προκάλεσε συναισθήματα: Προσαρμόσου στα συναισθήματα του κοινού σου.
  3. Χρησιμοποίησε ενδιαφέροντα γραφικά και μεταβάσεις: Εξεπληξέ τους και κράτησε την προσοχή του κοινού με απρόσμενα στοιχεία.
  4. Κλείσε έξυπνα τα reel σου για να συνεχίζουν από το τέλος στην αρχή: Ενθαρρύνε το κοινό σου να ξανά-παρακολουθήσει το βίντεό σου.

Επιπλέον, ακολούθησε τις βέλτιστες πρακτικές, όπως η δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου με βάση τον κανόνα 80/20, φτιάξε reels ακολουθώντας αυτόν τον οδηγό,  χρησιμοποίησε τα trends και πέρνα καλά κατά την διάρκεια δημιουργίας περιεχομένου, βγαίνει προς τα έξω!

Με αυτές τις στρατηγικές, μπορείς να αιχμαλωτίσεις και να διατηρήσεις την προσοχή των θεατών, διασφαλίζοντας ότι το περιεχόμενο σου προσελκύει την προσοχή που του αξίζει.

Τα λέμε στο επόμενο άρθρο!


Υ.Γ. Αν θέλεις και την απόλυτη checklist με όλα όσα χρειάζεται να έχει ΚΑΘΕ σου ανάρτηση πριν την δημοσίευση της με bonus 10 hooks + 10 CTAs τότε συμπλήρωσε την παρακάτω φόρμακαι θα την λάβεις στο e-mail σου!

Comments.

  • Πολύ βοηθητικό το περιεχόμενο σας! Congrats!